2. august 2012

dag 17 - en person fra min barndom.

(bevidst at 16 ikke er med)

Lise, hvad kan jeg sige? Du er noget specielt. Du har altid været her, og håber jeg du altid vil. Du betyder noget helt særligt for mig. I børnehaven var vi de hårde typer! Haha, minder.. Vi har lavet alt mulig sammen. Og når jeg tænker over det, er det faktisk utrolig mange mærkelige ting jeg har gjort med dig. Du bor 2 huse væk, men alligevel er det så sjælendt vi virkelig ses, sætter os ned og får en sodavand og løser alle verdens problemer. Jeg ville ikke havde været den samme uden dig ved min side. Du har altid været en del af mit liv, min hverdag. Du har tit fortalt mig hvad jeg skulle gøre, fra store ting til små ting. Glæder mig sådan til at jeg skal gå i klasse med dig igen. Selvom vi har forandret os meget begge to, efter et år hver for sig, tror jeg stadigvæk på det venskab vi havde/har. Jeg elsker dig, simpel as that!




//Mathilde aka. Thommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar