13. august 2012

Dag 24 - den person der gav mig det bedste minde.

Det tog faktisk noget tid at finde ud af hvad mit bedste minde er, og fandt hellere ikke ud af det, men det her er én af dem. Vi havde længe snakket om vi skulle ud og spise sammen. Vi endte oppe på Mc Donald's men det var ligemeget, fordi var så forelsket, at lige meget hvor vi var sammen, var det fantastisk. Vi besluttede så, at gå ned på Jensens Bøfhus og få en lækker dessert. På vej derned igennem gågaden sad jeg oppe på dine skuldre. Folk kiggede underligt, men jeg var så lykkelig. Sad på skuldrene af den person jeg elskede allermest, du var lige her hos mig. Måske et mærkeligt minde, men husker det, som var det igår. Troede virkelig det skulle være os for altid, men jeg tager ret tit fejl.

//Mathilde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar