9. september 2012

Moving on

Igår da jeg sad til 18 års fødselsdag slog det mig. Jeg er ikke den samme som jeg var for 2 år siden. Det var med de gamle mennesker fra min folkeskole. Da jeg sad der midt i det hele og kiggede rundt, kom jeg til at tænke på, hvor meget det hele har forandret sig og alligevel er det hele som før. Da festen var slut og jeg lå i min seng, total svimmel og pisse træt, skrev en dreng/fyr/mand (?) til mig. Jeg havde lyst til at skrige. Kan folk for helvede ikke bare lade mig være, hvis de alligevel ikke tør snakke med mig i virkeligheden. Ham her knægten havde ikke sagt et ord til mig hele aftnen, så hvorfor fucker han ikke bare af? Og for at det ikke skal være nok vågnede jeg op til 1 sms og 8 (!!) ubesvarede opkald. Det var så en anden knægt der lige synes han skulle ringe. Han snakkede sjovt nok hellere ikke til mig hele natten. Jeg er pisse træt af det lort her. Lad mig være, og find en anden at bruge jeres tid på, jeg gider det ikke. It's time for me to moving on!

//Mathilde..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar