4. oktober 2012

Forandret

Det sidste stykke tid, synes jeg ikke rigtig jeg har været mig selv. Jeg er ikke den Mathilde som jeg husker. Jeg er begyndt at turde mere, sådan med mit udseende, men personligt har det vendt total. Jeg har altid været den glade, smilende og udadvendte pige. Før i tiden blev jeg aldrig genert, jeg turde snakke med alle. Pludselig er alting blevet meget mere alvorligt for mig. Jeg går ikke bare rundt og synes det hele er en leg. 

Igår var jeg sammen med en gammel kæreste, og det han sagde til mig, ramte mig så hårdt. Hårdere end jeg faktisk selv var klar over. Han sagde, at han synes jeg var blevet meget mere genert, end dengang han lærte mig at kende. Ved godt det er lidt over 2 år siden nu, men alligevel. Jeg har altid været udadvendt, og nu kan jeg godt mærke, at jeg er blevet genert. I nogle situationer ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

Det sidste lange stykke tid når jeg taget på. Jeg ved godt jeg ikke er ude i fedme, men det har virkelig trukket ned på min selvtillid. Ved godt nogle nok vil synes det er en gang lort at skrive, men jeg er så .. chokeret over hvordan jeg har forandret mig. 

Meget af det jeg har oplevet igennem mit liv, har gjort utrolig meget. Ved den sygdom jeg har, kan tingene til tider være uoverskuelige...

//Mathilde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar