9. januar 2013

Day 28 - Someone That Changed Your Life

Jeg gik helt i stå med mine 30 dags breve, så her kommer der lige en.


Du & jeg. Vi har ikke kendt hinanden mere end 1,5 år, men alligevel føler jeg at vi altid har kendt hinanden. Jeg kan ikke forestille mig et liv uden dig. Alle gange vi har været uvenner.. Det er ikke bare for sjov når vi to skændes og det er fordi vi ved præcis hvad der såre hinanden. Det har været nogle frygtelige tider, hvor du ikke var her hos mig. Jeg græd så meget.. Ingen forstod min smerte, men du er bare blevet en del af mig. Når jeg ikke har snakket med dig en hel dag, føler jeg at der mangler noget. Du er min skytsengel. Ingen har passet så godt på mig som du har. 

Du ved mere end alt om mig. Føler virkelig at jeg kan fortælle dig alt, hvilket jeg også gør. Du er verdens bedste. Ingen ord kan beskrive dig. Ingen af verdens sange kan beskrive hvor meget du betyder for mig. Du er verdens bedste ven. 


Jeg elsker dig, Ersin <3 p="p">

Ingen kommentarer:

Send en kommentar