15. januar 2013

Day 30 - Your Reflection In The Mirror.

Jeg har aldrig være så usikker på mig selv, som jeg er nu. Efter jeg begyndte på anti-depressiv og p-piller har jeg taget ekstremt mange kilo på. Jeg føler mig virkelig tyk og hader min krop. Jeg kan stå i undertøj og se ind i spejlet, og bare mærke hvordan tårende løber ned af mine kinder. Jeg er så utilfreds med mit udseende og det ødelægger virkelig meget for mig. Jeg kan ikke beskriver hvor mange gange jeg har prøvet at sulte mig selv her på det sidste. Jeg føler mig fed og ulækker. Har ikke lyst til at vise mig nøgen, af frygt for at folk skal kigge underligt på mig. Jeg ved godt, at det eneste der hjælper er at tabe sig, men jeg elsker mad.. Jeg elsker mad alt for meget til at jeg kan stoppe med at spise så meget. Elsker sødesager og cola, men det fungere bare ikke. Er træt af, at skal være kronisk ked af det pga. min krop. I 7-9 klasse var jeg tynd og meget syg. Jeg spiste ingenting, af frygt for at få dårlig mave. Idag er det omvendt. Jeg er bange for at få dårlig mave, hvis jeg begynder at træne og ændre på mine madvaner. Ved det lyder meget åndsvagt, men når man lider af OCD skal der ikke meget til, før jeg bliver rigtig bange. Jeg vil gerne løbe og det hjælper også på min sygdom at få en masse motion, men jeg er så dårlig til at komme afsted. Vil heller ligge herhjemme og sove... Nu ved jeg godt, at jeg får mig selv til at lyde som en kæmpe, og det er jeg jo ikke. Jeg er bare overvægtig, og det gider jeg ikke mere. Håber at det snart vender...

//Mathilde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar