7. marts 2013

Status

Lige en hurtig status på det hele.

Skole: Jeg har ret travlt hvad min skole angår. 1000 afleveringer og lektier der skal laves. Jeg går i 1.g på HHX. Hårdt.. 

Famile: Min bror er flyttet hjem igen, da han er forlod hans kæreste. Det er dejligt at have ham her igen, har virkelig savnet ham. Selvom han ikke er særlig tit hjemme i dagtimerne, er han her stort set altid når jeg vågner. Min far er i Rusland lige nu, men kommer snart hjem igen. 

Kærlighed: Jeg har datet, set, været sammen med, you name it, med en fyr de sidste 4-5 måneder. Det sluttede dog her for 2 uger siden, da jeg kunne mærke på mig selv, at jeg var mere ked af det end glad. Han var skide sød, ikke noget der, vi var bare meget forskellige steder i vores liv. Så nu lever jeg bare single-livet, som jeg er så god til. 

Psykisk: Havde nogle små udbrud med OCD for noget tid siden, men det er faldet til ro igen. Indså at det var for latterligt at gå og være ked af det og bange for noget der slet ikke er relevant. 

Så overordnet har jeg det altså godt. Har min bedsteven der støtter mig i alt, så kan man ikke rigtig ønske sig mere. Vender måske snart tilbage med et mere spændende indlæg, men nu må vi se. 

//Mathilde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar